16. novembra 2011

Čakanie

Tak toto je uplne najhorsia cast celeho procesu....Ja osobne cakam uz cca. 3 tyzdne a neskutocne ma na tom stve hlavne jedna vec, a to ze nemozem absolutne nic robit!Iba musim cakat, kym sa ozve nejaka rodinka, ale ja sa nemozem ozvat nikomu...Absolutely unfair!!A aby toho nebolo malo, tak este aj z Londyna mi napisali, ze nemaju (citujem) lot of families in the pool at the moment...Musim sa nejako odputat, aby som na to stale nemyslela, inak z toho asi zosaliem.

3 komentáre:

  1. tiim si musi projit asi vetsina aupair,tim blbim cekanim :( blbej system,ale co uz :) O to je to pak prijemnejsi,kdyz se ti naka ta rodina ozve :)A drzim moc moc palecky!!!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj som v štádiu že čakám na rodinku, ešte sa nikto neozval. Mohli by sme si trochu pokecať? napíš mi na Nikki145@azet.sk Ďakujeeeem =) a veľa šťastia :-)

    OdpovedaťOdstrániť