14. novembra 2011

Prvé kroky

Clovek by ani nepovedal ake zlozite je vyplnit prihlasku au-pair v Amerike....Uplne zakladnym krokom je spravne vybranie agentury.Na to si podla mojho nazoru treba dat pozor...Ja som sa veru rozhodovala dlho, ale som rada, ze som nakoniec rozhodla pre Cool agent ->vrele odporucam :)Potom uz samozrejme zalezi na Vas ako rychlo si vyplnite prihlasku.Dalsim dolezitym krokom je interview s koordinatorkou.Na to sa teda treba pripravit,hlavne casovo, lebo 260 otazkovy test v anglickom jazyku da poriadne zabrat :)Ale potom je to uz pohodka...Samozrejme az do schvalenia prihlasky(moja bola schvalena 28.10.'11)...Dobre je aj ked sa skontaktujete s inymi cakajucimi au-pairkami.Jednak Vam to urychli cakanie a na druhej strane si vymienate nazory a poznatky o programe...A samozrejme mozno ziskate skvele kamaratky s ktorymi sa budete stretavat aj v USA. Ja som sa tiez skontaktovala so zopar au pairkami, napr. s Luckou z Ciech, ktora si uz aj nasla rodinku a odlieta zaciatkom decembra.A potom uz nezostava nic ine len cakat a cakat a cakat...!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára