12. decembra 2011

Druhá rodinka a Match!

Hned ako som sa rozhodla, ze by som sla na tri mesiace do Anglicka, tak sa mi aj ozvala rodina z USA s dvomi detmi :)Musim povedat, ze sa mi pacia viac ako ta prva, hlavne tym ze byvaju v mensom mestecku, co som aj chcela :) a maju bazen! co je absolutne uzasne. Rozhovor prebehol super, ani nervozna som nebola, aj ked spojenie bolo dost zle a vela krat nas vyplo...Ale celkove to dopadlo dobre, aj s detmi som hovorila:) A dnes mi napisali, ze ma beru!!! A chcu ma az vo february alebo  marci cize mam dost casu aby som si vsetko v klude vybavila...A momentalne som very very happy!

12 komentárov:

  1. gratuluju k match a těším se na článek, kde nám tvojí rodinku představíš trochu blíž. JInak přidám si tě do svých oblíbených a budu ráda, když jukne š na můj blog o aupareni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Len mi prosim daj link sem :)A dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, tak to gratuluji. :) Kdy teda nakonec letíš?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem velmi pekne :) A pojdem az vo february alebo v marci.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takže pořád přesný datum nevíš .. :-) A můžu se zeptat, jak dlouho ti trvalo, než tě schválila americká strana? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Este neviem lebo oficialne ma este nepotvrdili, iba mi dnes napisali ze ma beru...ale este nemali moznost kontaktovat konzultanta v USA...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Myslela jsem úplně na začátku, přijetí do programu. Jsem se taky vyjádřila jak trotl. :) Jsem totiž taky u CA, ale čekám na ověření přihlášky londýnskou pobočkou ... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. U mna to trvalo velmi kratko...mam taky pocit ze asi tyzden...ale ja som sa hlasila kratko pred sviatkami tak to mozno aj preto urychlili...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to je super. Já, co tak různě pročítám blogy, tak někde se dozvídám, jak čekaly holky dlouho apod. :) Jsem cca od minulého pondělí/úterý v "procesu" ověření přihlášky, tak čekám na přijetí/nepřijetí americkou stranou. Tak doufám, že to nebude dlouho trvat. To čekání je hrozný. Ale koukám, vyplatí se :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No to by bylo super :-) Vím o dalších dvou slečnách, co jsou ve fázi jako já, tudíž čekáme na akceptaci a pak ještě o Lenče, která čeká, až se jí ozve rodinka a taky by ráda odletěla někdy v únoru, kdyby se zadařilo. Doufám, že to klapne.. A ještě lepší by bylo, kdyby jsme cestovaly společně na tu americkou půdu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja si myslim ze medzi sviatkami by sa jej mohol niekto ozvat...a to by bolo fajn keby to tak bolo...:)

    OdpovedaťOdstrániť