19. decembra 2011

Hurááá + Lákavá Amerika

Huraaa:
Neviem, ako by som mala inak nazvat tento clanok, kedze sa tesim ako male dievca:) Moja HM ma zase raz prekvapila, ked mi napisala, ze mi zaplati specialny vodicsky kurz na soferovanie v USA. A ak dostanem viza, znamena to. ze poletim o den skor, este pred Orientation, aby som mohla ten kurz absolvovat :)
Lakava Amerika:
je knizka, ktoru som dostala od mojej uzasnej kamaratky Betky :) Ak si chcete kupit daku knizku o Amerike, tak by som ju velmi rada odporucila, pretoze je pisana velmi putavo, nie ako ini sprievodcovia. Skor je to take rozpravanie, co sa oplati nastivit :)Naozaj odporucam vsetkym buducim au-pairkam! :)

2 komentáre:

  1. K tomu minulému článku..pokud hledáš nějaké holky z Bostonu, tak je asi nejlepší hledání přes fbc ( i když já na tento dábelský web nechodím) :-). Ale nepochybuji, že bostonský cluster bude hooodně velký a kamarádek bude dost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. K tomu ridicskemu kurzu - on to zadny zazrak neni!! Proste budes o jede den dyl poslouvhat na skoleni. A pak to jeste jednou uslysis na normalnim skoleni ;)

    OdpovedaťOdstrániť