20. februára 2012

20 dní do odletu...

Rozhodla som sa ze je cas na dalsi clanok, kedze uz mame iba 20 dni do odletu spolu s Ivcou (http://ivakratochvilova.blog.cz/) :-) ani sa mi nechce verit ako rychlo to ubehlo...a stale mi to celkom nedochadza...dokonca by som povedala ze v poslednom case mam pocit ako keby som nikde nemala ist...Taktiez balit som sa veru este nezacala...ako sa poznam tak vsetko zacnem riesit az posledny tyzden...Dokonca ani nemam este vsetky darceky, aj ked ich uz mam viac ako dost:-D Celkovo sa mi myslienky na USA vyhybaju, az na vynimky na fb, vdaka nasej skvelej skupinke Future Au pairs in America! :-) fakt som vdacna Miske ( http://misuleinusa.blog.cz/ ) ze jej napadlo nieco taketo zalozit:-)
Mozno to bude aj tym ze ani doma to zatial dako neprezivaju, za co som vsetkym nesmierne vdacna:-) Proste je to take typicke ako by sa nic nedialo:-) uz sa ani nevypytuju kedze vsetko vedia:-) jedine pri vikendovych hovoroch s hm...ktore sa mi pacia coraz viac a viac...
A teraz trosku mimo: nasledujucu sobotu ma konecne pride pozriet moja draha exspolubyvajuca, ktoru som nevidela uz asi aj rok...Neuveritelne sa tesiim!! A ked odfrcii, pojdem sa trosku odviazat so sestrekou a kamoskami...naco sa tiez velmi tesim, kedze to bude posledny krat na velmi dlhy cas co sa stretneme takto vsetky spolu...
A v stredu sa chystam na The Vow, naco sa tiez velmi tesim kedze som na ten film zatial pocula iba dobre komentare:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára