27. februára 2012

13 dni pred odletom

Taakze dnes mi prisli konecne informacie o lete...tak som happyyy:-) mam priamy let, z Viedne, o 10:30 a kedze idem na AAA driving course, idem o den skor...a nebudem mat ziadnu partacku...Tak dufam, ze aspon Ivca bude mat daku:-) jej este nic neprislo...samozrejme nebolo by to ono keby sa nieco nevyskytlo, a to ze na letenke mam MR. ...ale z CA mi napisali ze cez Austrian sa im to stava vzdy... A prilet mam o 15:05.
Ako som uz pisala na fb mame aupairovsku skupinu, ktora sa nam pekne rozrasta, uz nas je skoro 70...Musim pochvalit uzasnu zakladatelku Misku ktora si dala tolko namahy, a vytvorila zoznam, ktory este aj rozdelila na skupinky, podla toho v akej faze sme. V prvej su dievcata, ktore su uz v USA, v 2. tie co uz cakaju na odlet, v 3. tie co cakaju kym matchnu s dakou hf a v poslednej 4. dievcata, ktore vyplnuju prihlasku:-)a musim povedat ze sa mi paci ako sa postupne posuvame stale vysie:-)
Zajtra ma caka doktorsky kolotoc, kedze som si vsetky prehliadky naplanovala na jeden den aby som to mala zkrku naraz...a idem si aj vytlacit vsetky potrebne doklady...A potom uz len balenie:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára