4. apríla 2012

Po dvoch tyzdnoch...:-)

Moje prve dojmy z Ameriky su velmi pozitivne...Od momentu ako som vystupila z lietadla su tu vsetci velmi mili...A ja sa nestacim cudovat...Je vela veci ktore su tak rozdielne, napr. : 
1- Americania trubia, a vela..ale zatial som nevidela ze by niekto trubil na chodcov...ludia tu chodia cez cestu ako sa im paci a vodici su v pohode:-) U nas by som uz bola vytrubena do nebies ( inak som si dala predsavzatie ze ja trubit nezacnem, aj ked je to tazke:-D )...a mozem povedat ze niektore trubenie je ohladuplne:-) napr. ked po mne vacsinou trubia na jednej krizovatke, kde ja proste neviem preco nevidim ked zasvieti svetlo odbocenia dolava:-D ale je to Len take pip...nie to take nervozne alebo nahnevane piiiiiiiiiiiiiiip...:-) a aj to sa mi rata...:-D
2- Moje jazdenie...ako na Slovensku som soferovala strasne nerada, ale tu to milujem!! Myslim, ze viac netreba:-) +cesty tu v MA su (zevraj) dost uzke tak ako si neviem celkom predstavit ake siroke su v inych statoch...
3- Vsetkeho je tu strasne vela...ak ma clovek problem vybrat si z vyberu na Slovensku tak neviem co by robil tu, ale mne sa to velmi paci...:-) Fakt si clovek najde to co chce:-) aj ked tie jedla su samozrejme povacsine polotovary...Ale ako ked som vyberala pohladnice tak som v obchode stravila asi hodinu...a to som kupila iba tri...
4- Ludia su tu mili...tu je normalne ze sa predavacka pozdravi a spyta sa ako sa mam, a pri odchode zazela pekny den, casnik pride aj dva krat a spyta sa ci nam chuti (s usmevom!) ...A ti chodci...:-D proste je normalne ze vodic zastavi ked vidi ze chodec caka kym moze prejst ( teraz sa mi vybavuje ako som vzdy utekala cez cestu pred kauflandom a modlila sa nech nikto netrubi:-D ) ...
5- Ze niektore veci su tu fakt ako v filmu:-) Napriklad, sme boli s hm a deckami v kine, kde sa platilo vonku, a sedeli sme v starej sale, kde boli niektore sedacky prelepene zltou paskou, podlaha bola lepkava, ale ta atmosfera...juuuj tak tam som mala pocit ze som v Amerike ( podotykam ze je to asi skor ojedinely jav, v tych malickych mesteckach a ostatne kina su pekne a ciste!)  Alebo tie zlte autobusy, ktore deti vysadia rovno pred vchodom...alebo tie dohodnute playdaty sa mi tiez rataju:-) a "papierove" domy, kde cez stenu vsetko pocut:-)

+ nieco malo o "mojich" detoch..:-) 
Tak musim povedat ze Mattson je moje zlaticko:-) fakt...s velkym srdcom:-) Taky maly anjel...az do chvile kym nepride hm, vtedy je skor cert, ale to uz ja nerobim:-) Ale pri mne sa sprava velmi pekne a musim povedat ze mna aj viac pocuva, a to som tu iba dva tyzdne ( dufam ze mu to aj vydrzi ) ...A strasne rychlo sa uci nove veci ( ako napr. ze zhasina svetlo v kupelni, umyje si po sebe umyvadlo)...
A Mara...je Mara:-) proste teen girl...:-) strasne sa mi paci ako sa ma snazi napodobnovat:-) a ako sa mi snazi prejst cez rozum:-) a potom sa vzdy iba usmeje a povie ved ja vieeem...:-) proste my sweetie:-)A comu som velmi rada, je ze sa nebrani mojmu systemu robenia uloh:-)A MUSIM :-D tiez povedat, ze ja som si napr. oblubila, ked je tu pekne, nase sedenia na terase s knizkou...:-)
A host mom? Ta je tiez skvela:-) vo vsetkom sa s nou dako dohodnem:-) ...co je super, kedze podla mna pri praci au pair je hlavna komunikacia...:-)
Takze som tu velmi stastna...a hlavne mam vzdy co robit, takze nestiham ani citat nestiham (moja naj cinnost:-) ) a nie to sa este nudit...:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára