30. marca 2012

Druhy tyzden 26.-30.3

Druhy (pracovne prvy) tyzden:-) 
Taaak ako pondelok som prvy krat sla sama autoom:-D a mozem povedat ze som si to aj patricne uzila:-) Pondelok celkovo bol este taky light kedze Mara sla po skole ku kamaratke, cize som mala Mattsona doma sameho..a mozem povedat ze sa chudak nudil... A ked som sa mu ponukla ze sa s nim zahram tak nechcel a len sa hral s autami:-) asi po hodine a pol sa ale fakt zacal nudit tak vytiahol americku obdobu pexesa so Sponge Bobom:-) A o 4:20 sme sli po Maru, kedze o 4:30 som ju mala vyzdvihnut u tej kamaratky...Moje GPS samozrejme nefunguje tak ako by malo, tak sa mi asi v polovicu cesty vyplo, tak som musela rychlo najst miesto, kde mozem zastat a napravit to...ked som konecne nieco nasla a zapla GPS tak som zistila ze sa musim vratit, a ma miesto som dorazila asi o 10 minut neskor:-) ked som uz mala v aute Maru tak som naspat trafila bez vacsich problemov:-)
Utorok bol uz lepsi, pokojnejsi...doobeda som bola v Sudbury s Nikou, kedze mi mala doniest sandale...samozrejme ze to v DWS poplietli a dali jej mensie cislo tak mi ich potom sla zase vymenit...za co jej patri moje velke dakujem! Vyzdvihla som Mattsona a o hodinu nato prisla Mara:-) Tak som je rozvrhla ulohy aby mala co robit cely tyzden:-) porobili sme si ulohy a potom prisla hm takze mne tym padom padla:-)
V stredu mali decka plavanie tak to bolo trosku chaotickejsie, ale zvladli sme to:-) ked sa Mara vratila zo skoly, porobili sme dake ulohy, spravila som im poriadny olovrant, co v Mattsonovom pripade bol sendvic s arasidovym maslom a dzemom a v Marinom chleba s maslom a syrom, kedze po plavani je vacsina ludi hladna, tak aby som to aspon trochu zmiernila:-) a potom sme frcali na kruzok:-) inak je to velmi pekne zariadenie, rozhodla som sa ze od Aprila sa tam prihlasim ako clen a zacnem cvicit:-) Na to ze sme mali trosku casovy sklz sme to zvladli vsetko nacas...Deckam plavanie ide, a Mara ho ma aj rada:-) tak jej hm pravdepodobne zaplati aj dalsie kolo...Ked sme sli naspat, tak ma moje drahe GPS zaviedlo na dialnicu, tak celkom stres:-D ale zvladla som to...
Stvrtok bol chaoticky a uplne sa vymykal z normy:-D koli Marinej skuske na Lip Sync, ktore bude mat v Sobotu...Po prve musela som jej pripravit aj obed, co sa americkemu dietatu robi tazko, ale nastastie suhlasila, ze zje sendvic so sunkou a syrom, tak som bola happy:-) Dalej sa nam skomplikoval odchod na gymnastiku kedze Mara neprisla koli skuske busom, ale musela som najskor ist o nieco skor po Mattsona a potom vyzdvihnut Maru v skole...co by samo o sebe nebolo tazke keby tam neboli asi 3 skoly pokope, kazda mala niekolko budov, cize mi trosku trvalo kym som konecne nasla tu spravnu...a samozrejme nie vdaka GPS, ktore ma oviedlo pred strednu skolu, ale vdaka ochote Americanov :-) na gymnastiku sme nakoniec prisli s 10 minutovym predstihom tak pohodka:-) zase ta dialnica, aj ked tato bola "iba" 4 prudova....
Piatok som si myslela ze bude pohodka, ale kedze som sa rozhodla ze pojdem do kniznice tak to akosi vsetko padlo:-D Dostala som sa totizto do rannej zapchy, a samozrejme ma moje milovane GPS odviedlo na este milovanejsi kruhac...potom som este asi 15 minut hladala budovu kniznice:-) A v kniznici som nadabila na knizku Au pairs!!:-) neviem o com sice je, idem si po nu az buduci tyzden ale som maximalne zvedava:-) Zvysok dna uz potom bola normalka:-))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára