6. marca 2012

My last week in Slovakia

Taak a je tu posledny tyzden pred odletom!:-) a mozem povedat ze ubieha ako  voda...
V pondelok som mala naplanovane ze si poprefocujem vsetky mozne doklady:-) Tak som si spravila kopie, vsetko pre istotu prescanovala a poslala na mail sebe aj mame. A niektore doklady mame aj na au pair roome...Trvalo mi to asi hodinu, kedze som si niektore veci tlacila z roomu a niektore z mailu...Okrem ineho som sa aj rozhodla vytlacit si mail, co mi poslali z Londyna, ohladom toho MR. na letenke. Ze ak nahodou budu robit vo Viedni problemy, tak im budem mat aspon co ukazat:-) bohvie ci to aj pomoze...
Na utorok boli naplanovane Tatry, kedze minuly tyzden prisiel do detskeho domova na staz jeden Brazilcan, a riaditelka dd sa rozhodla ze proste musi vidiet nase hory a pretoze po anglicky vie len jeden vychovavatel a ja, tak bolo na nas aby sme mu ich ukazali:-) Vyrazili sme rano okolo pol 10 a cesta nam trvala cca. 2 hodinky, a to mozem povedat ze ubehla celkom rychlo:-) "Zastavky" sme mali iba dve a to v Starom Smokovci, kde sme sa vyviezli na Hrebienok, isli na malu prechadzku, vyfotili sa pri snehovom betleheme a na ceste naspat si dali horucu cokoladu a rozhodli sa ze pojdeme najskor na Strbske pleso (nasu druhu zastavku) a potom sa pojdeme najest. Samozrejme ze sme asi polhodinu bludili:-D tak sme sa rozhodli ze sa teda najskor pojdeme najest a az potom najdeme to pleso:-) Po neskutocne sytom obede sme ako tak dorazili na miesto a samozrejme jazero zamrznute....No koho by to bolo napadlo?v zime?:-D Tak sme sa vyfotili pri zamrznutom Strbskom plese a tym som sa aj ja osobne s Tatrami rozlucila.
Streda bola cista katastofa:-D Kedze na urad prace mi chybal este jeden papier, musela som zajst do dd, aby som sa mohla konecne odhlasit...A tam nastal prvy moment ked mi prislo luto, ze idem prec a to ked som videla moje slniecko Sasku:-( Nasledne som si vybavila urad prace a taktiez som sa odhlasila z poistovne...Finally!:-) A potom sme sa vybrali do Tesca na nakupy ...A to Vam poviem ze bol pre mna zabijak...A aj tak nemam uplne vsetko:-/ Ale aspon som nakupila vacsinu, aaaa chcem vacsi kufor!!:-D Kupila som si aj sprejove deodoranty, kedze Milca mi poradila, aby som si ich kupila viac, lebo ze v US je to tazko zohnat...Tak mam dva:-D Aj tak to velmi nepouzivam, len sem tam ale zide sa to:-) darceky som tiez vybavila, comu som velmi rada...Je ich viac ako dost...Taktiez som obehla optiku, do ktorej sa budem musiet este v piatok vratit.Takze to som vybavila tak polovicne, ale moja chyba to nieje kedze sa im pokazil stroj...prave dnes...ked sa kazi tak sa kazi...ako inak:-)
Stvrtok bol taky lazy takze sa nic prevratne nedialo...akurat ze mi volala hm ale bohuzial mi nesiel skype tak sme si iba pisali a napisala mi peknu vetu : Every day I wake up thinking about something else to make you comfortable.... Mna to velmi potesilo a uz sa na nich tesim:-) A konecne som sa pustila do toho balenia, aj ked je to iba faza nachystania si veci ktore si zoberem:-) Ale kedze sobotu chcem mat volnu urcite vsetko zbalim este v piatok...
Noo tak piatok bol teda den:-) Ako som uz pisala chcela som ist este pred odchodom pozriet "moje" deturence do dd, tak som im pri tejto prilezitosti aj zbalila vsetky plysaky, co sme mali doma a zaniesla:-) A kedze tam boli aj deti s profi tak som im povedala, ze teda si mozu jednu hracku zobrat domov...ani som nestihla dopovedat a taska na franforce a kazde zvieralo jednu v rukach:-) Ale som veru rada ze som ich potesila...Potom som sa vybrala este overit podpis na plnej moci a kupit zamky na kufor...Poobede som mala dohodnutu schodzku s mojimi dvoma naj kamoskami tak sme si sli sadnut na kavu a bolo fajn:-) Velmi mi budu chybat, ale obe mi slubili ze ma pridu pozriet...jedna v ramci dovolenky a druha bude asi isty cas robit v NYC tak ma potesila:-) A piatok bol aj den D, co sa tyka balenia...Uz som si zbalila takmer vsetko, este dake veci co sa peru dobalim v sobotu, ale som rada ze z vacsej casti to uz mam za sebou:-) Tak som si to aj pekne odfotila a poslala hm, s tym ze uz som takmer ready to go:-) a ze mam funny sence of humor...tak dakujem:-) A taktiez som sa s Nikki dohovorila na nasom "Upirskom vikende" ktory sme planovali este hadam ked som ani nemala rodinku...Taaaak Nikus rychlo sprav daky match aj Ty aby si prisla cim skor:-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára