30. marca 2012

Privitanie + prvy tyzden ...

Tak som sa dokopala:-) Fakt je tazke najst si cas aj chut napisat nieco naraz , ked je uz clovek tu ale da sa to:-D 
Taaak privitanie bolo vdaka Melisse, ktora so mnou cestovala a vystupovala na tej istej zastavke, v znameni skakania a vyskania celkom zabavne a mile:-) God bless Melissa!!:-) inak je to fakt mile dievca... Ked som prisla deti uz spali, tak mi hm iba ukazala, co kde je a slo sa spat:-D Rano som sa so vsetkymi pekne zvitala, a dala som im po jednom darceku, kedze som im chcela nieco dat ale zase som im nechcela dat vsetko rano, ked museli odist aby som videla aj ich reakciu:-) hm ostala doma tak jej a babci som dala darceky ked boli deti v skole, a potesili sa:-) Babca mi dokonca dala sal ktory uplietla, aj ked ho nosit asi nebudem:-D tak ma to potesilo:-) Vikend som sa potom len tak so vsetkym zoznamovala, takze take lightove:-))
O prvom tyzdni ani nemam vela co povedat, kedze so mnou bola babca tak som sa citila tak ako by som ani nerobila...zapamatala som si cestu do Mattsonovej skolky, viem kde je Starbucks (po ceste) , ukazala mi kde zvycajne nakupuju, co mi je momentalne na dve veci kedze nepoznam cestu:-D ...na plavani v stredu som bola s hm a na gymnastike vo stvrtok s babcou...bola som na prvom cluster meetingu, u koo doma, hrali sme sa taku hru a potom sa zacali riesit dane, tak som sa ospravedlnila a odisla, kedze som bola neskutocne unavena(jet lag) ....zoznamila som sa taktiez s niektorymi susedmi:-) a vsetci su tu strasne mili!! Pomaly som si aj zvykla ze sa mi v obchode predavacky zdravia, ze v restauracii sa nas vzdy spytaju ci nam chuti.... V sobotu rano babca odisla, a kedze poobede mala hm kadernicku, tak som prvy krat ostala s detmi sama...:-) ale tie dve hodinky som zvladla lavou zadnou, stihli sme sa zahrat hru:-) a v nedelu hm najala babysitterku, a vyrazili sme spolu na nakupy ktore boli velmi uspesne, a mam saty na Velku Noc:-)) A potom som si este zasla s jednym dievcatom z clusteru do Starbucksu na moje oblubene vanilla latte, a potom som ja sprevadzala ju na malych nakupoch :-) A tym sa moj prvy tyzden skoncil:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára