19. januára 2012

Ambasáda

Taaakze na zaciatok chcem povedat ze nato ako som sa bala, tak to bola uplna pohodka:-) Po kratkom cakani v cakarni(asi 20 min.) má zavolali, zobrali mi otlacky (kedze som mala zmrznute ruky tak mi ich brali asi na 500x), a velmi mily American sa ma (lamavou slovencinou) spytal, kde idem, o koľko deti sa budem starat a na kolko idem:-) a este mi dal taky letak, ze na koho sa mozem obratit ak by som mala dáke problemy. Nakoniec mi zazelal vela stastia a povedal ze mi zajtra posle viza:-)

3 komentáre:

  1. no vidis,no problem :) Ja z toho taky mela strach,ale je to brnkacka!!!:)Uz mas informace,s kym budes letet???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No zatial viem, ze ide aj Ivka:-) a Vanda mi povedala ze este nema nikoho nahlaseneho ale ze mi da vediet, ked sa jej niekto ozve:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš za sebou, uuuuffff, gratuluju moc moc moc...a kdypak půjdu já na ambasádu?? kdovííí :D

      Odstrániť