6. januára 2012

Víza

Okeeej, konecne som sa pustila do viz a vyplnovala som ich skoro dve hodiny, kym som si bola vsetkom na 100 % ista. Inak niektore tie otazky su fakt nahlavu, napr. ci som clenom nejakej teroristickej skupiny alebo ci idem do USA za ucelom robit prostitutku, ci predavat organy!Aaaano, urcite...A samozrejme nebolo by to ono keby sa nieco nepototo...Konecne som to potvrdila, vytlacila najskor confirmation letter (nastastie!!) a pripravena ze idem vytlacit aj application form ked mi to cele zamrzlo! Tak som to restartovala ale ked som sla na tu stranku tak sa mi to uz nedalo vytlacit...:/ ale na cl mam napisane ze to nepotrebujem, tak neviem...Aj moja draha Lucka mi povedala to iste...Som zvedava co mi odpise Vanda...

2 komentáre:

  1. Ahoj Terez!
    Zrovna koukam na blogy au pairek a jsem rada, ze jsem konecne narazila na nekoho,kdo bude zit v MA blizko Bostonu. Ja totiz ziju v MA, asi hodku od Bostonu uz asi 3 mesice.
    Kdyz budes mit chtu se ozvat,tak napis a po tvem prijezdu do USA muzem zajit na kafe nebo nekam. Muj email: KC-onion@seznam.cz
    Hodne stesti v USA a v tve host rodine.
    Karolina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A omlouvam se. Ne Terez,ale Petro:D.
    K.

    OdpovedaťOdstrániť