25. januára 2012

Darčeky

Drahi moji citatelia!
Poprosim vas aby ste mi dali dake typy na darceky pre 9 rocne dievca a 5 rocneho chlapca:-) velmi vas prosiim! Absolutne totiz neviem co by som im mohla kupit...rozmyslala som nad manuskami, co su take babiky, co sa davaju na ruku. Typy piste do komentarov...
Ďakujem!!!!

1 komentár:

  1. Ahojky,
    jaký jsou zájmy dětí? To je docela důležitý vědět. Pokud se klučina zajímá o sport, tak bych přivezla fotbalový, nebo hokejový dres reprezentace. "Můj" pětiletý dostal dres německé fotbalové representace od minulé aupairky a děsně ho miluje ;-) Nebo co třeba něco s Krtečkem? DVD a k tomu něco?
    A pro holčinu nevím, to bych o ní musela vědět trochu víc, aby mě něco napadlo.
    Každopádně nezapomeň přibalit sladkosti. Já měla velký úspěch s klasickými bonbóny Bonpari a Kinder čokoládou :-D

    Pokud ti můžu dát malou radu (netýká se to dárků), jestli používáš deodorant ve spreji, tak si přivez zásobu, je to tu nesehnatelné zboží, vedou tu akorát tuhý... Fakt, Amerika a ani v jednom obchodě nenajdeš deodorant ve spreji, to mě tu zatím štve asi nejvíc :-D

    OdpovedaťOdstrániť