24. januára 2012

Víza + 47 + Mail od Community counselor

Taaak na zaciatok, v pondelok mi konecne prisli viza tak som stastna ako blcha:-) bez chyb...
Mozem uprimne povedat, ze este tomu akosi stale neverim:-) ze idem do USA-aaaaaaa :-D a vobec ze idem este aj s Ivkou...A kedze uz mam tie viza v rukach tak som zacala odpocitavat:-) preto ta 47-ka...Od dnes je totizto do odletu presne 47 dni (neratam dnesok a den odletu)...jaaaj neskutocne sa tesim!!!
A v pondelok mi este napisala aj moja counselor. Dala mi aj link na facebookovsku skupinu mojho buduceho cluster-u , vdaka comu som zistila ze v nom budu dve Cesky. Naozaj ma to potesilo...a aj ostatne dievcata vyzeraju velmi sympaticky:-)dalej mi napisala ze je rada, ze tak casto komunikujem s hm, a ze sa na mna tesi:-) uz ma aj schvalila v tej fb skupine, tak som napisala na nastenku, a uz si ma aj pridala jedna Ceska Zuzka do priatelov:-)
Akosi vsetko klape ako hodinky, a zo vsetkych mam zatial iba dobre pocity tak dufam, ze to tak bude aj nadalej:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára