20. januára 2012

Tri krát hurááá!

A to do slova tri krat:-)
Tak po prve, na zaciatku tyzdna som sa dozvedela asi najlepsiu spravu! :-D a to ze moja draha Ivuska pojde so mnou na Orientation!!!Stale tomu akosi neverim...Ale som neskutocne stastna!Aj ked ma trosku mrzi ze nebudeme letiet spolu...aj ked este nehadzem fintu do zita,este sa mozme stretnut niekde na prestupe:-) Ale Ivus fakt to bola ta naj sprava! :-*
Druha je o mojej nasteve ambasady vo stvrtok, o com je aj samostatny clanok:-) Len este aby mi tie viza naozaj poslali a bez chyb!
A TRETIA! Tretia sa stala Misulke taktiez vo stvrtok vecer a cakali sme na nu az do 22:45!a to MATCH!!!Pojde k trom chlapcom do ATL:-)v Maji...Viac si mozete precitat priamo na jej blogu http://misuleinusa.blog.cz/
Congarts moja draha:-* a ani ti nejdem vraviet ze som to vedela! Ja som vravela ze stvrtok bude nas den!

2 komentáre:

  1. Petulko, to jsi prostě zlatííííčko..a stále ještě věřím, že se třeba někde ve Frankfurtu sejdeme u gatu směr ŇUUUUU JOOOOOOORK :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tomu verim aj ja:-) Len aby sme aj spolu sedeli.....:-) a spolocnymi silami vyplnili papiere...

    OdpovedaťOdstrániť